Новинки

Будинок на дереві і життя в лісі, шукаємо Макса Ліпатова в Карпатах

Ми вже 5 років ходимо по Карпатам в пошуках чогось цікавого. А після нашого 300-кілометрового походу взагалі почали вважати себе експертами по стежках. Тому проект Макса Ліпатова з секретним будиночком на дереві звучав для нас, як виклик.

300-кілометрового походу

Уважно стежили за випусками з першого і другого заїздів. А потім таки не витримали і вирішили відшукати будинок!

Трохи поперебірав фотки і пости учасників проекту, ми вже майже напевно знали, де заховано таємне спорудження. Тому поставили собі GPS-координату, зібрали швиденько рюкзаки і поїхали в пошуковий походік.

Самовпевненості нам не позичати: планували дістатися до табору за перший день, а за інші три ще погуляти по вершинах і пройти кілометрів 60. На практиці ж, все виявилося трохи складніше.

На практиці ж, все виявилося трохи складніше

Добирання до стартової точки, як зазвичай, видалося неймовірно виснажливим. З транспорту вилізли напівживі, але все одно йшли початкового плану і йшли не безпосередньо до заповітної координаті, а через гірський хребет. А ще в селі спостерігали незвичне явище: домашніх свиней, що здійснюють променад.

Пройшовши перше пару сотень метрів, побачили трансформатор. Його бачили над вперше, тому що аналогічна конструкція світилася в першому випуску "Будинки на дереві". Хоч це і не однозначний орієнтир, але ми були впевнені, що це саме той трансформатор, і дуже сильно йому зраділи.

Як на зло, зарядив дощик, ніж демотивована нас і змусив йти повільно і сумно. Підйом був довгим і мокрим. Надвечір вивів він нас на полонину. Вона досить характерна, і хотілося знайти потрібний ракурс, щоб порівняти її з фотками учасників проекту. Але ми втомилися і просто пішли в ліси: робити багаття і розтягувати тентік.

Але ми втомилися і просто пішли в ліси: робити багаття і розтягувати тентік

Зате з ранку вийшли на потрібну точку і насолодилися ідентичним пейзажем, як на фотках. Крім того, вночі бачили дим, що піднімається з лісів, тому вже з гарантією розраховували дістатися до будиночка до обіду.

Попереду нас чекав кумедний лісок з махровими смарагдовими килимами мохів. Пересувалися в темпі, і незабаром вже залізли на вершину. Тут зустріли двох туристів, з якими кілька разів перетиналися і в попередній день. Виявилося, що з Настею і Дімою ми заочно знайомі, так як Настя вчилася з нами в одній школі, а Діма читав нашу статейку про Джарилгач. Це було суперпріятно! Шкода, що в їх компанії йшли недовго. Незабаром наші маршрути розійшлися, і ми продовжили шлях на самоті.

Незабаром наші маршрути розійшлися, і ми продовжили шлях на самоті

На схилі росло безліч величезною чорниці. Зайнялися зборами, тому що хотіли прикрасити тортик, для якого дбайливо несли вафлі, і яким збиралися почастувати "будівельників".

Зайнялися зборами, тому що хотіли прикрасити тортик, для якого дбайливо несли вафлі, і яким збиралися почастувати будівельників

Набравши кухоль, продовжили спуск. Але витоптані стежки нас не особливо приваблюють, напевно, тому згорнули в гущавину. Спочатку там проглядалось щось витоптане, але через кілька метрів пішли просто чагарники. Ми плавно наближалися до маркера на карті - до нього залишалося 2 км.

Ми плавно наближалися до маркера на карті - до нього залишалося 2 км

Ні з того, ні з сього, серед "дороги" виник гриб. Не просто якийсь палений грибочок, а огроменний білий монстр, вагою близько півкілограма. Я не міг обхопити його ніжку, а класти такого красеня в надра рюкзака рука не піднімалася, тому решту дня ніс його, оберігаючи від всяких кущів і гілок. Знахідкою були задоволені, і вважали, що похід вдався!

На якомусь етапі усвідомили неефективність пересування по бездоріжжю (відстань між нами і будиночком особливо не скорочувалася). Сповзли по голочки вниз і знову вийшли на стежку. Втратили більше години, але гриб був того вартий.

За нормальної дорозі незабаром вийшли, як нам здавалося, на фінішну пряму. Начебто залишалося тільки пройти її і встигнути зі своїм тортом до вечері. На жаль, точку я поставив не зовсім акуратно. Опинившись в ній не побачили озера, а на ліс був хіба що натяк. Почали уважно вивчати карту і зробили висновок, що ще не дійшли до таємного місця, що воно знаходиться трохи далі по курсу.

Продовжили йти вперед і вперлися в глухий кут. Було капец прикро, але ми не знайшли іншого варіанту, як спуститися до води і розбити табір (час йшло до ночі).

На вечерю зварили собі ніжку диво-гриба. Виявилося, що він таки нереально великий, і цілком в наш казанок не поміщався навіть в порізаному вигляді. А капелюшок займала цілу миску. Мабуть, це було єдиною радістю. За планом ми повинні були прибути в будинок на дереві добу назад.

Порадившись, дійшли висновку, що йшли ми правильно, і що "тупик" не може бути аж таким тупиковим. Тому вирішили з настанням нового дня піти дослідити далі.

Тут удача повернулася до нас обличчям - виявили ледь протоптану доріжку в ліс. По ній пройшли зовсім небагато і в глибині дерев помітили якусь платформу. Навіть не вірилося, що знайшли його! Навколо було так тихо, а ми очікували, що хлопці будуть волати і веселитися - хотіли навіть шукати їх по звуку, якщо що.

Але ось уже було видно Макса Ліпатова, а звуків взагалі ніяких. На радощах поспішили до платформи. Нас запросили оглянути всі :) Було дуже круто і приємно! Атмосфера там миленька взагалі.

Атмосфера там миленька взагалі

Шкода, що ми застали учасників третього заїзду, коли вони вже тікали на поїзд. Зробили фоточку і попрощалися. А ми сподівалися ще затусіть ввечері. Коротше, наша самовпевненість зіграла з нами злий жарт - треба було прямувати до будиночка відразу, а не проходити ще пару гір навколо.

Будиночок виглядав оформленим, не таким, як на відео. Видно було, що третій заїзд не пройшов даремно, незважаючи на дощі. Вражає, що вся конструкція тримається на мотузках. Досить надійно, але незвично.

Зверху можна спостерігати за озером. Воно, звичайно, більше калюжа, але приємніше думати, що озеро. Виглядає містично. Там точно хтось живе.

А відразу за озером знайшли місце, де і знаходився табір. Такий собі окультурений куточок лісу: чистенький і облаштований. Нам дуже сподобалося там все, особливо полички на дереві і графіті (нововведення третього заїзду). Круто, що хлопцям вдалося так обжити це забуте містечко.

Круто, що хлопцям вдалося так обжити це забуте містечко

Згадалася наша давня ідея - побудувати невеликий будинок в Карпатах, де не ходять туристи. Чи не на дереві, але будинок. Нам здається, що прикольно олюднити шматок дикої природи. А цей проект надихає на таке!

А цей проект надихає на таке

Натішились вдосталь, що знайшли-таки будиночок, що все тут так красиво, і вирушили додому. Вийшло цікаве подорож-квест, який сам собі придумали і з успіхом пройшли! Сенсу нуль - веселощів багато!